Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Організація роботи за зверненнями громадян в Комсомольському міському суді Полтавської області здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року.
Діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян у суді ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, в організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348 та розділу 9 Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ та постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року N 855 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».
Відповідальною особою за стан роботи за зверненнями громадян призначено керівника апарату Комсомольського міського суду Полтавської області Бородай Л.А., що сприяє якісному веденню діловодства щодо звернень громадян та дотриманню термінів їх розгляду.
Усі письмові пропозиції, заяви і скарги, що надійшли до суду, приймаються та реєструються у день їх надходження, а ті, що надійшли у неробочий день та час, - наступного після нього робочого дня.
Звернення громадян реєструються у спеціально відведених журналах /передбачених номенклатурою справ на 2017 рік/, які прошнуровані, скріпленні гербовою печаткою, а також підписом голови суду, кожен аркуш журналів пронумерований.
Усі пропозиції, заяви і скарги громадян після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення формуються в окремі справи. Документи розміщуються у справах у хронологічному порядку.
Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами визначений затвердженою головою суду номенклатурою справ і становить п'ятирічний термін зберігання. Щорічно матеріали щодо звернень громадян передаються до архіву суду на зберігання.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» щопонеділка головою суду Комсомольського міського суду Полтавської області Крикливим В.В. та щосереди керівником апарату суду цього ж суду Бородай Л.А. здійснюється особистий прийом громадян.
Графіки прийому громадян керівництвом місцевого суду розміщені на інформаційному стенді у приміщення суду.
Письмові та усні пропозиції, заяви і скарги, подані на особистому прийомі голови суду та керівника апарату суду також реєструються у спеціальних журналах.
В приміщенні суду розташовано вісім стендів, на яких розміщена корисна інформація для громадян: графік роботи суду, графік прийому громадян помічниками суддів, головою суду та керівником апарату суду, графіки прийому громадян керівництвом Апеляційного суду Полтавської області та керівництвом ТУ ДСА України в Полтавській області, інформація щодо оскарження судових рішень у кримінальних, цивільних та адміністративних справах відповідно до чинного законодавства, інформація щодо розрахункових рахунків для сплати судового збору, зразки заяв, що подаються до суду, витяги зі статей законодавства, в тому числі з статей Цивільного процесуального, Кримінального процесуального кодексів України та Кодексу про адміністративне судочинство України тощо.
На виконання рішення Ради суддів загальних судів України № 12 від 28.02.2013 року та з метою неухильного дотримання вимог статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», в Комсомольському міському суді Полтавської області постійно проводиться робота щодо інформаційного наповнення і функціонування його офіційного веб-сайту. На веб-сайті оприлюднюється корисна інформація для громадян про основні напрямки діяльності Комсомольського міського суду Полтавської області.
На виконання плану роботи Комсомольського міського суду Полтавської області, у липні 2017 року проведений аналіз роботи з розгляду звернень громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, що надійшли до суду протягом І півріччя 2017 року.
Одночасно, аналізуючи період 2017 року встановлено, що до Комсомольського міського суду Полтавської області надійшло 11 звернень, з них:
- 1 – від Публічного акціонерного товариства;
- 10 – від громадян.
Із зазначеної кількості особистих звернень, всі надійшли вперше, 10 надійшло поштою та 1 – електронною поштою. За статтю авторів звернень: 8 чоловіків та 3 жінок, які мали індивідуальне звернення. За категорією та соціальним станом авторів звернень встановити неможливо.
Всі звернення, які надійшли протягом 2017 року були об'єктивно, всебічно і вчасно перевірені, громадян було вчасно письмово повідомлено про результати їх перевірки і суть прийнятого рішення, з яких:
3 вирішено позитивно;
7 дано роз’яснення;
1 повернуто відповідно до статей 5 та 7 Закону.
Звернень, що пересилалися за належністю відповідно до статті 7 Закону, та що не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" не було.
Пропозиції (зауваження) Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни до Комсомольського міського суду Полтавської області не надходили.
У звітному періоді на особистий прийом до голови суду звернулося 2 громадянина з усними заявами, до керівника апарату суду - 5. Всі порушені питання вирішувалися безпосередньо на особистому прийомі, шляхом надання роз’яснень.
Проаналізувавши причини надходження звернень громадян можна дійти висновку, що більша частина звернень є обґрунтована.
Постійно працівниками Комсомольського міського суду Полтавської області організовується та здійснюється перевірка стану розгляду заяв чи скарг громадян, вживаються заходи до усунення причин, що їх породжують. Систематично проводиться аналіз стану організації роботи за зверненнями громадян, який оприлюднюється на веб-сторінці суду веб-сайту «Судова влада».
На І півріччя 2018 року заплановано проведення семінарського заняття з працівниками апарату суду з детального вивчення Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, в організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.
Фактів порушення працівниками Комсомольського міського суду Полтавської області Законів України «Про звернення громадян» не було.